買磚格價重點要知道-----磁磚出廠有等級??
top of page
  • 作家相片MYTILE

買磚格價重點要知道-----磁磚出廠有等級??

出廠等級

最多人買磚往往係無留意質數,磁磚款色喜歡就決定買,事實上不論是大陸磚還是歐洲磚都有分出廠等級,包裝上有列明。其實大陸廠,或意大利廠既生產線都會分級數,級數亦代表左件貨既品質,國內一般以係一級品,次級品,合格品,最後就是優等品!優等品AAA是最高級別。大家係買磚既時候,可商家查詢磁磚之等級, 因為等級不同入貨成本都不同,優等品同一等品來貨價大約相差3-4倍,所以點解有時見到同一款色,唔同舖頭價錢出入會咁大。


如果大家選購優等品需要補貨時,能補上同一個色號的磚都會是一樣的沒有偏差,但一級品的磚是沒有分多少色號,而且顏色偏差會多好多,一級磚難以保證深淺的色差或者是磁磚表面的釉面噴得完整與否,所以請大家買磚不要只看款式,真的需要留意品質!



至於意大利磁磚等級一般需要請公司提供意大利廠資料、目錄、牌子及磁磚檢測報告,報告內會清楚列明防滑度、吸水率、食色度、抗壓力等等重要資料。公司能提供磁磚資料愈多。代表商戶也選購大品牌,購買信心大大提升!


1,982 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page